wtorek, 3 maja 2016

Wiosna w obrazku....

Witam majowo !

Dzisiaj z lekkim opóźnieniem zapraszam Was na kolejne inspiracje...
Tym razem trochę inaczej niż zwykle - bo lekko mediowo, lekko romantycznie ale za to kolorowo i radośnie - mała ramka dla bliskiej mi osoby....

Jeżeli mam być szczera - to ostatnio mediowa forma prac bardzo mi odpowiada. Uwielbiam ten widok, kiedy kolory jeszcze mokre, łączą się ze sobą, dając niespodziewany efekt kolorystyczny.
Nakładając przepiękne tła rozetkowe, gessując je i rozlewając na nich mgiełki i tusze - otrzymujemy coś naprawdę wyjątkowego i magicznego!

PS. Jeżeli choć trochę mnie znacie - wiecie, że moje prace są pełne kolorowych motyli, jak przystało na piękną porę roku - wiosnę....

.... zapraszam na moją "Wiosnę w obrazku"....



Do pracy wykorzystałam:

  


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do napisania ! :)

3 komentarze: