środa, 20 lipca 2016

Kalendarz ścienny / Wall calendar

Witam,
dziś przedstawiam Wam mój przepis na kalendarz ścienny. Deski i kwiaty w lekko postarzanym klimacie idealnie wpisują się w moje mieszkanie! Niestety tam gdzie wisi mój kalendarz nie ma odpowiedniego światła, dlatego do zdjęcia posłużyła mi nowo położona ściana, na której jednak nie pozwolono mi wbijać gwoździ, dlatego użyłam "ręki" ;) 

Hi,
today I show you my way to make a wall calendar. Wooden boards and flowers in a little vintage style looks perfect in my house! The place where my calendar hangs is very dark that is why I used our brand new wall. Unfortunatelly I couldn't use any nails so I hold it by my hand :)






 

Serdecznie zapraszam Was na mój warsztat!


Wykorzystałam / I used
Pozdrawiam /  Greet

2 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł! Piękny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł!! I świetne wykonanie. Ściana również piękna :D

    OdpowiedzUsuń