poniedziałek, 9 października 2017

Ślubne wspomnienia / Wedding memories

Mam dla Was dziś naprawdę dużą inspirację! Dosłownie i w przenośni :)
Dla mnie jest duża, bo ważna - upamiętniająca jeden z fajniejszych dni w moim życiu ale duże są też jej wymiary, bo blejtram ma 40cm wysokości!
Przy tak dużej pracy zbawienna okazała się maska 30x30, Dzięki temu wzory nie gubią się na tak dużej pracy, Delikatne tekturki z kolekcji "rose" wplotłam między zdjęcia. Użyłam też grubego napisu z mdf.

Today I have for you really BIG inspiration! Literally and lyrically :)
For me it's big because it's very important with memories of the most important days in my life however it is also big because it's dimension is 40cm high!
With such a big project 30x30 cm stencil was simply perfect! THanks to it the patterns are perfect visable on such a big surface. Gentle chipboards from Rose collection I puted behind the pictures and thick MDF sign also you may find on the project




W pracy wykorzystałam:
mandala2 30x30 - stencil Ramka "rose" - prostokąt z kratką - 1 szt.

Choco

1 komentarz:

  1. Śliczny - delikatnie, bez przepychu ale wyraziście. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń