poniedziałek, 27 listopada 2017

Radosna świąteczna kartka / Joyful Christmas Card

Niecały miesiąc pozostał nam do Świąt Bożego Narodzenia. Myślę, że wykonałam już większość moich świątecznych kartek, ale ciągle mam wielką radość z wykonywania nowych. Coś czuję, że jeszcze kilka powstanie przez grudzień.
W tej dzisiejszej wykorzystałam urocze śnieżynki przewieszone na srebrnej nitce, a jelonka podkleiłam kosteczkami 3D, aby nadać odrobinę przestrzenności mojej kartce.

With less then a month left to Christmas I think I've made most of my christmas cards, but it's still fun to create with new ideas. Probably there will be more of them made during december.
Here I've used the lovely snowflakes as ornaments by hanging them in a silver string.
Deer is put on thick 3D foam to build up a bit.







Items used: 

  

Hugs Lisa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz