środa, 30 maja 2018

Specjalnie dla Ciebie TAG / Special for you TAG

Witajcie tu Lisa!
Wykonałam niedawno tag dla koleżanki która uwielbia kombinację kolorystyczną limonkowej zieleni oraz turkusu. Wyszedł mi trochę ciemny turkus, ale uważam, że w całości i tak wygląda szałowo.

Tekturki i kwiaty spsikałam tym samym kolorem mgiełek, ciągle mnie zadziwia jak świetnie tekturki przyjmują kolor. Nie jestem pewna czy zauważycie na zdjęciach jednak całość mieni się od mici w mgiełkach. Napisy zaś potraktowałam białą akrylową farbą, aby wydobyć głęboką biel

Hi, Lisa here today!
I have made a tag for a friend who love this color combination of lime green and turquoise. It became a bit dark turquoise but I think it turned out lovely anyway.

The chipboards and flowers are colored with the same kind of mists, and see how well the chipboards take the colors. I don't know if you can tell from the pictures but it shimmers from the mica in the mists. The words are painted in white acrylic paint to get really white.







Products used: 

  

Hugs Lisa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz