wtorek, 26 lutego 2019

Mixed Media Vintage Sewing Machine by Phoebe Tonosaki

Witajcie kochani kreatywni przyjaciele. Dzisiaj mam dla Was bardzo ekscytujący projekt! Stworzyłam vintagową maszynę do szycia ze wspaniałej bazy MDF. 

Hi dearest craft friends, today I have a very exciting project for you !
I created a vintage Sewing Machine with the very awesome Snip Art MDF.


Oto jak ją zrobiłam:
1) Najpierw poskładałam maszynę wg załączonej instrukcji. 

Here is how I made this project:
1) First I assembled the sewing machine according to the instructions attached.


2) Bazowałam na liście załączonej do produktu
2) Refer to the number in the MDF board  


3) Na wierzchu zaczęłam dodawać tekturki. Niewykorzystanych resztek także użyłam jako warstw. 

3) I started adding other chipboards on the top
Use the leftover negative parts fm the MDF for layering






4) Na całą powierzchnię nałożyłam gesso i zaczęłam dodawać kolory.

4) Gesso over the whole surface and then start painting with colors.



Kliknijcie na zdjęcia by zobacyzć zbliżenia szczegółów i spękania pomiędzy pięknymi tekturkami SnipArt. 

Welcome to click the photos and see the close ups to see details of the texture and crackles in between the beautiful Snip Art Chipboard designs!




The Snip Art Chipboard I used here are :








Thank you so much for reading. 



Phoebe Tonosaki




7 komentarzy:

  1. Dziewczyno! Ty musisz zrobić wystawę z tą maszyną w roli głównej! Coś niesamowitego! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for the support and love, Jenovia !! so happy that you like it

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń