wtorek, 15 października 2019

Mixed Media 3D Pumpkin tutorial by Phoebe Tonosaki 15.10



Witajcie kreatywni przyjaciele,
Dzisiaj dzielę się z Wami moją pracą z kursem dla SnipArt. 
Stworzę z Wami trójwymiarową dynię!

hi dear crafty friends,
today I am sharing my DT inspiration tutorial work 
I am creating a 3D pumpkin for you !


Używam dyniowej bazy MDF

First, I am using the MDF base pumkin.


Następnie nakleiłam solidną porcję sizalu na wierzch. Starałam się uformować go tak, by przypominał prawdziwą dynię.

then I glued a good amount of sisal on the top of it
I tried to separate the sisal just like a real pumpkin would be like.


Następnie dodałam pastę strukturalną na wierzch by dodać więcej tekstury

I then added some texture paste on the top of the sisal,
to give it more volume.




Potem pokolorowałam ją mgiełkami i proszkami. 
after that I colored them with spray

this is the MDF I used.
thank you for reading.




Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia własnej dyni!

I hope this inspires you to create a pumpkin before
the month is gone !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz