środa, 15 lipca 2015

Wyzwanie #5

Witajcie!
W ferworze pakowania się na wakacje, zapraszam na kolejne wyzwanie. Tym razem pobawimy się z paletą kolorystyczną. Tak jakoś zainspirował mnie nasz kubeczek, który dopiero teraz pokazał się internetowemu światu, że nie mogłam się powstrzymać. Podczas zlotów snipartowe kubki rozeszły się jak świeże bułeczki, więc chyba będę musiała pomyśleć nad dodrukiem :)

Póki co, dzisiejsza paleta wg zdjęcia wygląda tak:

 Praca musi być utrzymana w podanej palecie kolorystycznej (tym razem bez pomarańczu) z użyciem min. 3 kolorów, a ponieważ kubek w rzeczywistości jest biały, więc dodatkowo możecie użyć koloru czarnego i właśnie białego.

Pozostałe zasady:

1. Praca musi być nowa, nigdzie indziej wcześniej nie publikowana, stworzona specjalnie na nasze wyzwanie.
2. Dowolna forma scrapowa (LO, kartka, album, box itp.)
3. Praca musi być utrzymana w podanej palecie kolorystycznej.
4. Wyzwanie trwa od 15 lipca do 3 sierpnia 2015 roku, do godz. 23:55.
5. Prace zgłaszacie za pomocą inlinkz na dole posta, podając link do swojego POSTA z pracą (nie do całego bloga). 
6. W poście z pracą musi być zamieszczony wyzwaniowy banerek i podlinkowany do tego wyzwania.
7. Prosimy o wyłączenie weryfikacji obrazkowej.
8. Można zgłosić dowolną ilość prac, ale każdą w OSOBNYM poście
9. Zgłaszając się do zabawy wyrażacie zgodę na publikację swojej pracy na blogu firmowym Snip Art.

A jak z paletą poradziły sobie dziewczyny z DT?

J.Dark



Joanna




Marta



  
Ola


 i jeszcze Moni



Spośród zgłoszonych prac zostanie wybrana jedna, którą nagrodzimy bonem o wartości 30zł do zrealizowania w sklepie.

  Pozdrawiam i wracam do pakowania :)



5 komentarzy:

  1. Chciałam zapytać, czy to są fiolety, czy odcienie niebieskiego, bo ja akurat widziałam fiolety :) :) :) i takie kolory zrobiłam, ale teraz patrzę na inspiracje, piękne zresztą i wychodzi na to, że to jednak niebieski :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zapytać, czy to są fiolety, czy odcienie niebieskiego, bo ja akurat widziałam fiolety :) :) :) i takie kolory zrobiłam, ale teraz patrzę na inspiracje, piękne zresztą i wychodzi na to, że to jednak niebieski :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odcienie niebieskiego. Do końca wyzwania jeszcze dużo czasu, może uda się coś wymyślić? Zapraszamy! :)

      Usuń
  3. ehh... gdyby nie dwa malutkie cieniowane z kremowego na pomarańcz kwiatuszki, to moja ostatnia praca wpasowałaby się w paletę, że ja nie pamiętałam o wyzwaniu jak ją robiłam, to bym tych dwóch kwiatków nie wcisnęła ;) Inspiracje piękne, jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń