czwartek, 21 stycznia 2016

Kurs - zakładka

Cześć!

Macie ochotę na podejrzenie jak krok po kroku powstała jedna z moich prac? Jeżeli tak, zapraszam!
Dziś wykonałam zakładkę, która będzie prezentem dla mojego dziadka. Jako zakładka nie mogła być zbyt wypukła dlatego zależało mi na stworzeniu ciekawych ale płaskich ozdób, jak zwykle z pomocą przyszły tekturki!

Ale po kolei...
Aby zrobić zakładkę przygotowałam sobie bazę, którą wycięłam z kartonu, tekturki zębaki, gesso, farbki i mgiełki, trochę dodatków i podstawowe narzędzia jak pędzel, nożyczki i klej.

Zaczęłam od zagessowania mojej bazy, to zabezpieczy ją przed falowaniem kiedy nałożę farby

Kolejny krok to naklejenie tekturek

Je także pokrywam gessem, miękki pędzelek pozwoli Wam na ich dokładne pokrycie

Czas na kolor!

Kiedy całość wyschła dokleiłam parę ozdób

Zakładka gotowa!


W pracy wykorzystałam:
trybiki i zębatki - zestaw
Miłego dnia!
Choco

1 komentarz: