czwartek, 11 lutego 2016

Różany listownik-krok po kroku.

Witam!

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym kursikiem.
Tym razem jest to tzw. LISTOWNIK.

Przygotujcie się na sporą dawkę zdjęć;)
 Potrzebne będą-
-tekturki(wielkości 20x20cm)- 5szt,
-papier scrapowy,
-klej,
-dwustronna taśma,
-ozdoby-kwiatki,tekturki,sznurek,koronka,
mikrogranulki,brokat,kulki styropianowe,
 -z tekturek wycinamy następujące elementy-
-wycinamy również spód 20/12cm ...o którym zapomniałam na wcześniejszym zdjęciu;)

 -wszystkie wycięte tekturki oklejamy z jednej i drugiej strony papierem scrapowym,
ja użyłam do tego taśmy dwustronnej,
 -zaczynamy od przyklejenia klejem ścianki tylnej,środkowej oraz przedniej  do spodu,
za każdym razem musimy odczekać chwilkę aby wszystko dobrze się skleiło,
 -pozostały jeszcze ścianki boczne,które również przyklejamy,
 -tak wygląda już całość,
 -a teraz najprzyjemniejsza część pracy...ozdabianie:)
ja zaczęłam od przyklejenia koronki oraz tekturki-ozdobnego bordera,
 - przykleiłam kwiatki oraz listki,
-i resztę ozdób...
...ja wykorzystałam duże oraz małe SnipArtowe motylki,
kwiaty posypałam szklanymi mikrogranulkami,
dodałam również kilka kuleczek styropianowych,które posypałam brokatem,
sznurek,listki z tekturki...

Tak naprawdę reszta zależy wyłącznie od Was:)

Mój listownik prezentuję się tak:





 Mam nadzieję,że kursik przyda się i pochwalicie się Swoimi pracami:)

Miłego dnia!


1 komentarz: