wtorek, 25 października 2016

Magia świąt / Christmas magic

Witajcie kochani !
Dziś mam dla was karteczke z tutorialem. Za sprawą snipartowych tekturek na mojej kartce sporo się dzieje ale całość ie jest bardzo przytłaczająca. Starałam sie zrobić w miarę plaska kartkę którą można wysłać w kopercie a jednocześnie nie chciałam żeby była zbyt plaska . No i bardzo lubię swiecące elementy więc nie mogłam sie oprzeć okienkom z brokatem :)


Hello !
Today I would like to share my sparkling X-mas card that i created with Snip Art chippies. There is also tutorial with instructions- in case You would like to re-create this project at home. I was trying to make card that you can send in regular envelop that not appear flat and boring.  And i love shiny things and shaker cards are nice way to smuggle little pit of sparkling glitter :)






SUPPLY LIST / UŻYŁAM:
Pozdrawiam / Greet

Olga

2 komentarze:

  1. Piękna kartka :-)W jaki sposób zrobiła Pani ten napis na czarnym tle? Jakie materiały są do tego potrzebne? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń