sobota, 29 kwietnia 2017

Wróżka / Fairy

Hej Tu Olga !
Kochani mam dziś dla was shadowbox z pudełka "na kartkę" i tekturek Snip Art. Miałam kilka odbitych i podmalowanych dziewuszek z balonikiem i postanowiłam z jednej zrobić wróżkę. Użyłam tu skrzydełek z działu nowości  (jeśli nie widzieliście jeszcze to biegiem do sklepu bo są cudnie wiosenno skrzydlate) i trochę starszych wzorów tekturek. Wykorzystałam też przepiękna warstowaną maskę z magnolia - niedawno na fb pokazywałam jak jej użyć i za jakiś czas pojawi się o niej filmik.



Hey Guys Olga here !!
So today "card" box with fairy scene. I had already colored and prepared images with girl and ballon and i decided to turn one of them into Fairy. I use some wings from spring release ( if you somehow haven't see it go check it out in store !)  I used also some of older chipboards and layered magnolia stencil that i showed you some time ago :)








 Użylam / I used

 tło ażur -  KWADRATY  magnolia - layered stencil 15x15  Drzewo #2 - MAŁE  Serce ażurowe - GWIAZDKI  Zestaw napisów "ART JOURNAL" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz