środa, 20 września 2017

Niech pada śnieg!/ Let it snow!

Cześć!
Ostatnie dni w Polsce są tak chłodne, że zaczęłam się zastanawiać kiedy zacznie padać śnieg i tak weszłam w śnieżny nastrój, że aż postanowiłam zrobić pierwszą w tym roku, kartkę świąteczną...
:)
Hi!
Last days in Poland are quite chilli and I am wandering when start snowing :)
That is how I got into snowy mood and create first Christmas card this year...
Połączyłam w niej nową kolekcję świąteczno-zimową, z reniferkiem z poprzednich kolekcji.
Bardzo fajny efekt dała nowa maska w połączeniu z dobraną odpowiednio do niej tekturkową ramką.
Wam też się podoba?
;)
On my card I mixed new Christams collection with deer from last year. New stencil made great effect with relevant chipboard frame. 
Do you like it too?




 Użyłam:/ I used:
Magic Lights - Śnieżynki pod ramkę - stencil 15x15 Magic Lights - warstwowa ramka ze śnieżynką Renifery - MAŁE - 2szt.
Pozdrawiam
Greet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz