sobota, 17 marca 2018

Pszczele karty ATC/ Bee's ATC

Witam was serdecznie:)
Dzisiaj przygotowałam dla was dwie bardzo owadowe karty ATC. Z pszczółkami:) Strasznie podoba mi się ta tekturka 3D ze Snip-Art, zresztą zobaczcie sami:)




Karty zrobiłam na brązowym papierze, użyłam kilka rodzajów stempelków, niektóre z nich zembossowałam. Dodałam stencil Snip-Art i pastę do modelowania a potem kolory- oczywiście w różnym odcieniu zieleni. Pszczole zembosowałam dwoma kolorami, żeby dodać jeszcze więcej efectu 3D. Do kart dodałam tekturkę w kształcie plastra miodu, trochę zielonej nitki, mikro-koralików oraz zielonego i żółtego pudru o aksamitnym efekcie.

Hello everybody:)
Today I prepared for you two ATC's cards, very much bugs-like. With bees. I love this SNip-ARt chipboard, just have a look for yourself:)

As as base for my cards I used brown paper (manila type), stamped repeatedly, some of the stamps were embossed. I added Snip-Art stencil with heavy modeling paste and after drying- variety of colors, all in the shades of green. The bees were embossed with two colors to add some extra 3D effect. I added chipboard in a shape of a honeycomb, some green thread, micro beads and green and yellow Flock Powder.

Oto parę zbliżeń/ Here are some close ups:








Użyłam/ I used:






Dzieki i do zobaczenia wkrotce! / Thanks and see you soon!

Asia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz