czwartek, 12 lipca 2018

Morski album.../Sea album ...

Witam Was bardzo serdecznie! U nas piękny ciepły i cudowny czas ...a ja zainspirowana tymi "wolnymi" chwilami poczyniłam sobie morski album w pudełeczku. Pudełko, okładkę albumu i kary w środku pochlapałam farbami akrylowymi firmy na czerni dały fantastyczny efekt mocnych wyrazistych plam . Ozdobiłam wszystko wycinankami i tekturkami z najnowszej kolekcji Snip Art  -Tropical Adventure. 

 I welcome you very warmly! We have a beautiful, warm and wonderful time here ... and inspired by these "free" moments, I made a sea album in a box. I splashed the box, the cover of the album and the cards inside, with acrylic paints what gave a fantastic effect on a black. I decorated everything with cutouts and cardboard from the latest collection of Snip Art -Tropical Adventure.



Wykorzystałam / I used:
Tropical Adventure - Napisy PL - zestaw   Tropical Adventure - Muszelki / Shells - zestaw napis Album #2- 1szt.
Pozdrawiam / Hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz