czwartek, 4 lutego 2016

Sercowe karteczki oraz wyniki wyzwania #11

Dzisiaj przyszedł czas na ogłoszenie wyników ostatniego wyzwania, którego tematem był "początek" Zachwyciła nas ilość zgłoszeń, a o tym jak bardzo podobały nam się wszystkie prace świadczy fakt, że każda z nas miała swoich faworytów i różnica punktów między wyróżnionymi, a pozostałymi zgłoszeniami  była niewielka. Ogromnie dziękujemy za wasze piękne prace oraz  zaangażowanie. 

Serdecznie gratulujemy :) 





Jako że zbliżają się walentynki, a że nie jestem fanką kolory czerwonego, to dzisiaj kilka takich 
mniej oczywistych walentynkowych karteczek ....  oczywiście z sercami.








Trzy fantastyczne serca, które nie potrzebują wielkiej oprawy, aby wyglądać pięknie, 
ale zobaczcie koniecznie też inne, bo jest co oglądać TUTAJ 

       

Ściskam Was mocno i życzę pięknego dnia :)


4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie i gratuluje pozostałym :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję za wyróżnienie mojej pracy. Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...jest mi baaaaaardzo ale to baaaaaaardzo miło:) dziękuję kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie będę zbyt oryginalna ;) ja również bardzo dziękuję za wyróżnienie i gratuluję zdolnym koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń