wtorek, 20 listopada 2018

Christmas card

Hej, stworzyłam kolejną świąteczną pracę, tym razem jest to kartka z dużą ilością śniegu. Przygotowałam również prosty kurs, w którym pokazuje krok po kroku jak ją wykonać.

Hi, I created another christmas project, this time it's a card with lots of snow. I also prepaired simple step by step for you. 





Tutorial

Przygotowałam bazy kartek, które pocieniowałam brązowym tuszem na brzegach

I prepaired white bases, that I coloured with a brown ink on the edges


Następnie, przykleiłam papier

Next, I glued the papers



Zdecydowałam się rozjaśnić papier białym gesso 

I decided to brighten the paper with a white gesso


Przykleiłam ramkę ze śnieżynkami

I glued a chipboard frame with snowflakes


oraz sztuczne kwiaty

and artificial flowers


Pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie dodanie ostrokrzewu pomalowanych zieloną farbą akrylową. 

I thought it would be a good idea to add some holly painted with green acrylic paint


Dodałam też trochę brokatu.

I addes some glitter as well.


I białe gesso oraz pastę śniegową, aby uzyskać zimowy efekt.

And white gesso and snow effect paste, to acheve wintery effect.



Products used:
Frosty Moments - ramka ze śnieżynkami - KOŁO Anioł - mały ostrokrzew
Have a wonderful day,


2 komentarze: