piątek, 23 listopada 2018

Ornament ball by Olga Heldwein


Dziś będzie świątecznie. UWIELBIAM miniaturowe konstrukcje ze SnipaArt . Ja używam ich głównie do robienia scenek pod kloszem czy w bombce ale cudownie sprawdzają się w exploding boxach. Domki są definitywnie moje ulubione ale jak zajrzycie do sklepu znajdzieci tez kwietniczki taczki mostki torty i cala masę rożnych śliczności ktore idealnie sprawdzaja sie wszedzie tam gdzie chcecie dodać mały ciekawy przestrzenny element .
So banalnie proste w złożeniu i po prostu ślicznie i uroczo wyglądają w każdej pracy . Łatwo jest je dopasować do dowolnego stylu pomalować czy ozdobić ale cudownie wyglądają tez jako  po prostu surowe tekturki.
Ja zbudowałam całą mini wioskę wewnątrz 15 cm bombki . wykorzystałam domki wieżyczki i wieżyczkę z Kościółka . Z jednej z wieżyczek zrobiłam małą psią budkę ( po prostu obcięłam dół wieżyczki i zamaskowałam ciecie śniegiem .


Today I would like to talk more about tiny constructions from Snipart. They are perfect fit for any dimensional accents in all kind of artworks. They meant to be fillers for center of exploding box so they are actually tiny . All tiny constructions houses, flower pots  , 3d cake and all those super cute tine elements are super easy to assemble. You can paint them ink them or live them raw. I just love love LOVE THEM !!.
below you can check out my orb ornament . I build in whole village of tiny houses I eve made small doggie house from one of tall houses. All together looks super adorable and I had tons of fun building those scenes.






  Mini domek - dom Mini domek - kościółek  Mini domek - wieżyczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz