wtorek, 15 stycznia 2019

A card with shakerbox by Marta D.


Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam jak fajne są nowe  >>>shakerboxy<<<  SnipArt ma ich trochę. Do każdego możecie dokupić pasujące "szkiełko"


Hello!
Today I'm going to show you how fun are new >>>shakerboxes<<<. SnipArt has many of them, and you can buy a matching "glass" to them.


Na dziś wybrałam taki w stylu boho. Moja kartka jet utrzymana w tonacji czarno-białej z niebieskimi akcentami. Zaczynam od przygotowania bazy i wybrania papierów.

For today I chose a boho one. My card is going to be black and white with some blue accents. 
I start with a base and choosing a paper. 


Wycinam z papieru 3 kwadraty. Pierwszy 5mm mniejszy od bazy, a kolejne 5mm mniejsze od poprzednich. 

I cut three paper squares. First is 5mm smaller than the base, the 2nd one 5mm smaller than the first one and so on. 


Brzegi postarzam pasującym tuszem. W przypadku mojej kartki będzie to kolor czarny.

I distress the edges with matching ink. For my card it's going to be black. 


Teraz najfajniejsza część, czyli wybieranie błyskotek. No cóż, jak widzicie u mnie występuje pewnego rodzaju maniakalne zbieractwo, więc mam z czego wybierać, co chyba w moim przypadku sprawia, że shaker boxy są dla mnie niezwykle zajmujące ;)
Starajcie się wybierać większe i cięższe brokaty, wtedy efekt jest lepszy bo drobinki nie przyklejają się tak do szybki.

Now the best part- choosing glitters and microbeads. Well, as you see I'm a little bit addicted from them and I have a lot to choose from and making shakerboxes is super fun ;) Try to choose bigger and heavier glitter to your shakerbox. It works better when the particles don't stick to the "glass"


Nie znoszę robić płaskich kartek, więc chcę podnieść nieco moją tekturkę na piankach 3d. Dlatego podklejam "szkiełko" kółeczkiem z papieru (oczywiście wcześniej wypełniając je brokatem), ale Wy nie musicie tego robić. Możecie nasypać błyskotki bezpośrednio na papier, nakleić "szybkę" a następnie tekturkę.  

I hate when my cards are flat, so I want to stick the chipboard with 3d foam. That's why I prepared a circle matching to the "glass". Then I filled it with glitter stars, cover with glue and stick. 


Wszystkie warstwy papieru podklejam pianką 3d. Jeżeli nie macie pianki możecie użyć resztek, które zostają po tekturkach :) Następnie embossinguję moją tekturkę pokrywając ją tuszem, pudrem i wygrzewając nagrzewnicą. Do mojej kartki wybrałam czarny, brokatowy, mieniący się puder. 

I stick all of the paper layers with 3d foam (if you don't have you can use leftovers from the chipboards :) Then I emboss my chipboard with black, glittery embossing powder. After that I stick all the shakerbox's parts together and place it on my card with 3d foam too. 


Teraz najfajniejsza część- dekorowanie. Moja dekoracja jest bardzo prosta- przykleiłam kwiaty i gałązki. Na koniec zdecydowałam się dodać zembossingowany napis, bo bardzo mi tu pasował :) 

And now the best part- decorating. I just sticked some flowers and dried fruit and my card is ready. At the end I decided to add an embossed text. I think it matches here perfectly :)




Użyłam/ I used:

  



Marta D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz