czwartek, 17 stycznia 2019

Hello... Sandra, presentation


Witajcie!
Mam na imię Sandra. Mieszkam w Quebec, francuskiej prowincji w Kanadzie. Mam 43 lat (o rany, jak ciężko to przyznać) ;) Mam dwie córki, które są głónymi bohaterkami moich prac. Przeważnie tworzę layouty, ale czasem robię też kartki, mixed mediowe blejtramy lub coś alteruję. Zajmuję się tym już od 12 lat i nadal lubię odkrywać nowe produkty i techniki. Realizuję się w kilku DT.

Kiedy reprezentuję jakąś markę staram się budować moje prace wokół produktu i mam nadzieję, że Was zainspiruję. Jestem bardzo wdzięczna za wybranie mnie do tego zespołu i mam nadzieję, że będzie to widać w moich pracach.

Dzisiaj przybliżę Wam trochę mój styl, ponieważ produkty SnipArt są w drodze :)

Moje prace możecie obejrzeć na moich kanałach

Hi gang! 

My name is Sandra. I'm from Quebec, french province of Canada. I'm 43 years old (oh my god it's hard to say that ;). I have two daughters who are the main subjects of my projects. I'm a layout scrapbooker but I can do some cards, mixed media canvas or altered objects. I have practiced this art form for 12 years and I still like to discover new products and techniques. I have been and still am part of a few creative teams.

When I represent a company, I like to go out of my way to build my projects around the product and hope to inspire you. I am very grateful to have been chosen as a member of this team and I hope to honour it.

Waiting for my first production with Snipart products, I present a bit of my style of scrapbooking.

We'll talk soon...
San xx


you can follow me:







see you soon

san xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz