środa, 17 lipca 2019

Holiday Tag by Marta Dębicka


Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój wakacyjny tag. Wiecie już pewnie, że bardzo lubię pracować z tagami MDF. Robię ich mnóstwo. Tym razem połączyłam taga z elementami kolekcji Tropical Adventure, takimi jak świetna maska albo urocze małe muszelki. Dodałam trochę koloru przy użyciu mojej własnej linii farb Color Glow od 13arts.
Dodałam też trochę elementów naturalnych jak chrobotek, korzonki, muszelki i rozgwiazdy. W tle widzicie nowy produkt SnipArt - mikrokuleczki. 

Hello!
Today I'd like to show you my holiday tag. You know that I love working with mdf tags. I make tons project on them. This time I mixed it with Tropical Adventure elements, like amazing stencil and cute tiny shells. I added some color using my own paints: Color Glow by 13arts.
I also added some natural elements like moss, shells, dried roots and a tiny starfish. In the background you can see a new SnipArt product- microbeads. 







Użyłam/ I used:
 
 




 Dzięki za odwiedziny!
Thanks for stopping by! 

-Marta D.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz