niedziela, 21 lipca 2019

Lucky Games- a tag by Marta Dębicka


Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój tag inspirowany najnowszą kolekcją "Lucky Games". Tym razem wybrałam karty i połączyłam je z ciekawym zegarowym tłem i fajnymi, starymi papierami Graphic45, które - jak się okazało- mają karty doskonale pasujące rozmiarem do tekturek. W tle widzicie ciekawą nową maskę. Bazą jest oczywiście mój ulubiony tag mdf :)
Nie używałam tu wosku. Cieniowanie zrobiłam bawiąc się czarnym gessem i Shiny Powdersami od 13arts.

Hello!
Today I'd like to show you my tag inspired by the newest collection "Lucky Games" . For today I chose cards and I mixed them with a lovely clock background and nice papers from old Graphic45 collection. It has cards too and it appeared that they match perfectly to the chipboard. 
In the background you can see a nice new stencil. The base is my most favorite MDF tag :)
No wax was used here. I made the shadows myself playing with black gesso and Shiny Powders by 13arts.



Użyłam/ I used:


  


 Dzięki za odwiedziny!
Thanks for stopping by! 

-Marta D.


1 komentarz: