czwartek, 1 sierpnia 2019

In the air! by Sandra

Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam mój projekt MDF- balon!

Pomalowałam niektóre części złotą farbą i dodałam akwarelowy błyszczący pyłek by dodać pracy blasku. Niektóre części są oklejone papierem.

Dodałam także duże kwiaty. Cieszę się, że mogłam je wykorzystać, bo nie mogłam wykorzystać ich w layoutach.

Balon konstruuje się bardzo łatwo i fajnie wygląda. Chcecie spróbować?
Up In The Air - Balon 3D - MDF

A teraz zdjęcia!

HI gang!

Today, I show you my 3D mdf piece... Balon!

I painted some parts with gold paint and I added watercoler glow powder on it to make a shining effect. Some others part are recovered by paper.

I also put some big flowers. I'm happy to used them because I'm not able to use them on layout project.

This project is easy to build and easy to get a great looking.

you want to try it? let's go...

and then, some pictures...














I used:





see you soon 
san xx

1 komentarz: