piątek, 2 sierpnia 2019

Morskie życzenia / A sea wishes

Witajcie,

mamy cudownie gorące lato i ciągle myślę o wodzie, która pomogłaby się ochłodzić. Stąd też dziś kartka bez kwiatów, ale w tematyce morskiej.

Welcome,

we have a wonderfully hot summer and I'm still thinking about water that would help cool off. Hence also a card without flowers, but in the maritime theme. 


Do zrobienia kartki wybrałem tekturki z kolekcji "Tropical Adventure", która idealnie pasuje do wakacyjnych prac. W swojej kompozycji użyłem koła sterowego, warstwowej ramki z muszelkami oraz konika morskiego.

To make the card, I chose chipboards from the "Tropical Adventure" collection, which fits perfectly into holiday works. In my composition I used a steering wheel, a layered frame with shells and seahorse.


Wybrałem kolory nadmorskiego brzegu, czyli rożne odcienie niebieskiego i turkusu (jak woda morska) oraz ciemnożółtą barwę (jak piasek). Do ozdoby dodałem przezroczyste kropelki z perełki w płynie z dodatkiem brokatu.

I chose the colors of the seaside shore like different shades of blue and turquoise (like sea water) and a dark yellow color (like sand). I added to the ornament transparent droplets from a liquid pearls with the addition of glitter.


Na końcu dodałem napis pomalowany błękitnym tuszem.

At the end I added the inscription painted in blue ink.




Użyłem: / I used:






Uściski,

Hugs,

Dawid






2 komentarze:

  1. Piękna kompozycja! Morski (żeby nie powiedzieć chłodny) klimat to doskonała alternatywa dla kartek z kwiatami :) Na pewno sprawdzi się jako prezent na "wakacyjną" uroczystość :) Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń