wtorek, 5 listopada 2019

Halloween after Halloween

Hey guys.  Olga here today i have for you this hallowen hemed project I know its a little bit late but I still want to share it . Important part is I love my final result but there was a stage that I was thinking I will bin it. But i didnt and Im glad I also have video from creative process for you in case you are curious how I made it :



Hejka wszystkim tu Olga.
Wiem ze jest już po halloween ale nadal chciałam wam pokazać mój projekt. Bardzo fajnie wyszedł pomysł z wrotami i myślę że spokojnie można go nadal wykorzystać w innych kolorach na inne okazje. Ja jestem bardzo zadowolona z finalnego efektu mimo że był moment kiedy myślałam ze będzie trzeba wyrzucić i zacząć od nowa. Jesli jesteście ciekawi procesu kreatywnego to zapraszam na vidka powyżej pokazujacego proces kreatywny na wrotami .






 Zamek i nietoperze   pajęczyny i pająki  dynie - 3szt.   dynie warstwowe - 2szt.

1 komentarz: