piątek, 22 listopada 2019

Mechanical Birthday Card

Cześć,

wymyśliłem sobie zrobienie kartki takiej trochę industrialnej i z dodatkiem trybików.


Hi,

I came up with a little industrial birthday card with some gears.


Tym razem wybrałem kwadratową bazę i papiery w odcieniach brązu. Stworzyłem kilka warstw papieru, pomiędzy którymi dodałem nieco elementów tekturowych.


This time I chose a square base and papers in shades of brown. I created several layers of paper, between which I added some chipboards elements.






Wszystkie tekturki pokolorowałem brązowym tuszem, a następnie pokryłem preparatem do spękań - Crackle Accent. Sam napis pokryłem czarnym tuszem akrylowym SPLASH!

I colored all the chipboards with brown ink, and then covered it with a cracking preparation - Crackle Accent. I covered the words with black acrylic ink SPLASH!






Produkty: / Products:


Pozdrawiam,

Regards,

Dawid








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz