środa, 25 lutego 2015

Tła, bordery i inne ornamenty

Pojawiła się w sklepie nowa kategoria - bordery i ornamenty, a co za tym idzie - nowe produkty :)


A skoro stworzyłam ornament, to czemu by nie zrobić z niego tła...?


Uzupełniłam również papierkowy dział o braki i nowości od Galerii Papieru - zarówno bloczki jak i pojedyncze arkusze.


Nieubłaganie zbliża się końcowy termin (26.02) nadsyłania zgłoszeń do Snipartowego Design Team'u, więc kto jeszcze chciałby spróbować swoich sił w DT i popracować na naszych produktach, niech nie zwleka i zgłoszenie przysyła. Po więcej szczegółów odsyłam TUTAJ!
Swoją drogą, to już nie mogę się doczekać, kiedy blog zapełni się pracami DT jak i Waszymi, które mam nadzieję, będziecie tworzyć na wyzwania, zgarniając przy okazji Snipartowe nagrody :) Mi niestety na tworzenie już trochę czasu brakuje... no ale od czego mam Was :)

Pisałam Wam  ostatnio, że widzimy się 9 maja w Katowicach... ale to nie wszystko!
Komu do Katowic nie po drodze lub z różnych przyczyn po prostu nie będzie mógł dotrzeć, będzie mógł nas poznać 16 maja 2015r. w Krakowie! Będziemy na Krakowskiej Wiośnie Craftowej. O samym zlocie poczytacie sobie TUTAJ :)


Zanim jednak Katowice i Kraków, to jeszcze wcześniej, 21 marca - prawie u siebie - Łódź i łódzkie Skrapowicko! Śledźcie Skrapowiskowego bloga, a dowiecie się jakie atrakcje się szykują, jakie warsztaty i konkursy... no i widzimy się pierwszego dnia wiosny w Łodzi :)
Specjalnie na tą imprezę tworzę dla Was premierową kolekcję, po raz pierwszy dostępną właśnie na Skrapowisku, więc musicie być koniecznie!... choć bardzo mnie korci, by uchylić rąbka tajemnicy :)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz