piątek, 27 lutego 2015

Wybór DT trwa...

Dziękuję Wam za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Wszystkie Wasze prace oraz blogi są godne uwagi i teraz mam niemały "UPSSS!!" by wybrać tą wąską grupę osób, które wraz ze mną (a w zasadzie to częściej beze mnie) będą tworzyć snipartowy Design Team. Mam nadzieję, że w ciągu kilku dni decyzja zostanie podjęta, a "wybrańcy" dowiedzą się o tym drogą mailową.


*Foto jednej z moich ulubionych lal - smerfetki!.. Teraz już brakuje mi czasu na tworzenie lal, ale za to robię rzeczy, byście wy mogli tworzyć i wzbogacać swoje projekty :)

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Fajnie ze piszesz ....co by nie było uważam że stworzyłaś cudowny sklep ;) już nie mogę się doczekać mojej pierwszej paczuszki;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Marto :) Twoja paczuszka już w drodze.. jak każda z małym dodatkiem :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym bardziej się cieszę; ) Będę wyczekiwać jutro listonosza;)...i coś tworzyć z twoich cudenek ...napisze na blogu to pewnikiem ktoś nowy zawita do twego sklepiku. ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń