czwartek, 12 listopada 2015

Świąteczne pudełeczko na upominek-kursik.

Witajcie:)

Czas prezentów i upominków zbliża się wielkimi krokami:)
 Dlatego postanowiłam pokazać Wam w kilku kroczkach
 jak można samemu przygotować takie oto pudełeczko na drobny upominek.
Tak naprawdę niewiele trzeba a efekt jest bardzo ciekawy:)

Przygotowałam dla Was szablon, którym możecie się kierować.
 Linie ciągłe oznaczają cięcia nożyczkami,
 natomiast linie przerywane oznaczają bigowanie.
 -tak wygląda już wycięty szablon z papieru scrapowego,

-bigujemy
 -na końcach "płatków" robimy dziurki

-następnie przekładamy przez nie sznurek

-i tak wygląda już złożone pudełeczko:)
-jeszcze tylko kilka dodatków i ozdób...





Mam nadzieję, że komuś spodoba się takie pudełeczko
i wykorzysta ten kursik:)
Było by mi bardzo miło jeżeli pochwalicie się Swoją pracą:)

W swojej pracy wykorzystałam
Zestaw śnieżynek
Pozdrawiam ciepło!!!

3 komentarze:

  1. Śliczne pudełeczko, dzięki za kurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba pomysł... tak sobie myślę, że pudełeczko można wykorzystać jako oryginalną kartkę z życzeniami bożonarodzeniowymi, którą następnie można zawiesić na choince ;) Na pewno wykorzystam:) Dziękuję za kurs i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń