środa, 4 listopada 2015

Wyniki wyzwania #8 i inspiracja z sercem

Cześć,

Zanim pokaże Wam moją kartkę, chciałabym w imieniu całego zespołu podziękować wszystkim za udział w wyzwaniu z produktem. Stworzyliście wyjątkowe prace, a wybór zwycięzcy przysporzył nam wiele kłopotów :)
Nie przedłużając jednak, mam przyjemność ogłosić, że nasze 8 wyzwanie wygrywa...




a dwa wyróżnienia wędrują do...





Serdecznie gratulujemy! :)
Zwycięzcę prosimy o kontakt na sklep@snipart.pl 

A na koniec... moja praca z produktem :) Tym razem użyłam pięknego, koronkowego serca oraz ramki, którą rozcięłam.



Wykorzystałam:
Ramka z koronką #5
Miłego dnia,
Choco

2 komentarze:

  1. Dziękuję pięknie za wyróżnienie:) Gratuluję pozostałym - świetne prace:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra!! :D
    Bardzo dziękuję i serdecznie gratuluję wyróżnionym-cudne prace! :)

    OdpowiedzUsuń