poniedziałek, 27 czerwca 2016

Dzisiaj nie papierowo....

Witajcie kochani w poniedziałkowe popołudnie !

Dzisiaj troszkę inaczej niż zwykle, bo kompletnie nie papierowo u mnie :)
Ci, którzy obserwują mnie na mojej tablicy FB, być może wyczytali, że w dniu wczorajszym miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w warsztatach decoupage u mnie na śląsku....
Oprócz serwetek, było też trochę wiedzy o ozdabianiu samego drewna i zabawą z woskiem.

Z racji tego, że najczęściej wykonuję u siebie komplety kartkowe z pudełkami
- czasami zamiast pudełek papierowych, używam drewnianych skrzyneczek.
Najczęściej jednak, oklejałam je papierem.
Dzisiaj w nocy postanowiłam się jednak pobawić woskiem i farbami kredowymi, w których zakochałam się chyba od pierwszego wejrzenia....

Nie wiem jak to się stało, ale w głowie od razu pojawił mi się cały projekt,
butelka szklana oraz szkatułka do kompletu.
Piękne tekturowe bąbelki oraz ażurowo koronkowy border
dodały prawdziwego smaczku na moim projekcie....
Bordery pokolorowałam białą kredową farbką i posypałam połyskującym brokatem.
Bąbelki zaś przykleiłam na surowo, dla kontrastu z białymi cegłówkami z maski.

Polecam ze swojej strony, łączenie pięknych tekturek SnipArt, nie tylko z papierem,
ale również z drewnem :)

Zapraszam na fotorelację poniżej.... 











W swojej pracy użyłam:
http://snipart.pl/border-2-1szt-p-314.htmlhttp://snipart.pl/tlo-azur-kola-p-788.html


 Pięknie dziękuję za Waszą uwagę i życzę przyjemnego tygodnia,
Do napisania ! :)


3 komentarze: