czwartek, 20 lipca 2017

Młodej Parze / Wedding couple

Już nie raz opowiadałam Wam, że tekturki to takie "super cosie", które zawsze zrobią Wam całą robotę! Tak było i tym razem. Sięgnęłam po tekturkę z motywem młodej pary i wokół niej zbudowałam całą kompozycję. Dodałam kilka delikatnych dodatków w postaci koronkowej serwetki, kwiatuszków i pięknych ornamentów z kolekcji Rose.

I have told you, many times, that chipboards are really great embellishments. You can ad only one and whole project will look much better. This time I choose wedding couple chipboard and create a composition around it. I ad some gentle additives lace, flowers and beautiful ornaments from Rose collection.





I kartka gotowa! :) And the card is ready! :)

Wykorzystałam / I used
Ornamenty "rose" - zestaw Młoda Para

Choco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz