sobota, 22 lipca 2017

Bajkowa suknia / Fairy tale dress

Kiedy w Snip Arcie pojawił się stojący manekin oczami wyobraźni zobaczyłam na nim stelaż do sukien z XIX wieku. Majestatyczne, eleganckie, świetnie podkreślające figurę. Tego typu stelaże są dostępne w Snip Art, a już dziś możecie spojrzeć na to co przyszło mi do głowy, kiedy w końcu się za niego zabrałam. Postawiłam na mój ulubiony róż i wielowarstwowość. Nie chciałam jednak, aby było monotonnie dlatego na sukni dzieje się bardzo dużo, zarówno pod względem warstw, jak i różnorodności użytych materiałów.

While ago a new MDF projects accrued in Snip Art. That day I saw amazing 3D mannequin. I thought to myself that it would look wonderful with majestic dress and in next week new mannequin came to shop with the frame. And today you may look at what I have done with it. I decided to use my favourite pink colour and a lot of layers. I didn’t want it to be monotonous that is why the dress has a lot of different embellishments!





Chciałabym Was serdecznie zaprosić 26 sierpnia do Wrocławia na 3 Twórczy Koniec Lata. Będę miała okazję poprowadzić warsztaty z tej niezwykłej sukni. Nauczycie się od podstaw sklejania modeli 3D, a następnie ich ozdabiania. Będziemy łączyć papier z koronkami, mediami, kwiatami. Na koniec ozdobimy naszą suknię efektownymi skrzydłami 3D tak, aby całość miała mocno przestrzenny charakter.

W pracy wykorzystałam / I used
Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz