środa, 4 października 2017

Zimowa chatka/ Winter cottage

Hej kochani dziś mam dla was już zimową wersje jednej z moich ulubionych wycianek 3d.
Wiem wiem jesień dopiero sie zaczęła ale ja postanowałiłam w tym roku sie spiąc wczesniej do zimowych projektów. Wykorzystałam chatke dodakowe żaluzje i okienka oraz elementy plotka ze skrzyneczki 3d. całość porzadnie zmediowałam i ozdobiłam.
 Do środka domku mozna włożyć lampki LED co da mu przepiekne podswietlenie.

Today I have for you winter version of one of my favorite 3D pieces.
Yea, yea I know we just started Autumn but this year I decided that, I will start erly to have enough time to make everything i planed ( some stuff waiting since last year ;) )
I use 3D cottage, some etra windows and shutters and pieces of flower cage. All together I treated with some mied media and i aded some of my favorite embelishments.
To go one step further you can add some led lights inspide and enjoy nice cozy warm





Wykorzystałąm / I used

 
Pozdrawiam / Greet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz