wtorek, 17 października 2017

Zakładka do książki w 5 minut! KURS / Bookmark in 5 minutes! TUTORIAL

Cześć,
Mam dziś dla Was pomysł na zakładkę do książki, którą zrobicie dosłownie w 5 minut!
Jest więc szybko, efektownie i praktycznie. Taka zakładka będzie fajnym gadżetem dla Was i świetnym upominkiem dla bliskich.
Gotowi?

Przygotujcie:
- tekturkę ramkę. Ja wybrałam ramkę "wiosna"
- Kartkę papieru
- klej i nożyczki
- coś do nadania koloru tekturce - u mnie jest to tusz i perełki w płynie

Hi!
Today I have dor you the idea for the bookmard that you will get in "literally" 5 minuter!
Quick, effective and practical ;)
Are you ready?

You will need
-chipboard. I choose frame "spring"
-blang paper page
-glue and scissors
-ink, sponge and pearpens


Kartkę zginamy na pół i przykładamy do niej naszą tekturkę, tak by wystawała ponad kartkę ozdobnym elementem.
Bend the page into half. Put the frame on it, so the decoration is above the card.


Odrysowujemy kształt i wycinamy go.
Draw the shape and cut it


Przyklejamy naszą ramkę do papieru, tak wy wystawał ozdobny element.
I glue the frame to the paper. The decoration should pocke out :)


Czas na dekorowanie! Ja postawiłam na mało ozdób, tak aby w trakcie użytkowania, nie miało się co zepsuć :) Pokolorowałam tylko ozdobny element, a w środek wkleiłam napis.
It's time for decorating! I decided to make it very gentle to have it longlasting, cause it will be between pages! I colored the flowers only and ad a word inside the frame.




I już! Nasza zakładka gotowa! Wystarczy wsunąć w nią kartkę naszej książki.

And our bookmark is ready! Just slip in the page of your favourite book




Wykorzystałam / I used
Ramka "wiosna" - KOŁO - mała Zestaw napisów "PERFECT" - DUŻY
Choco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz