sobota, 23 czerwca 2018

Oryginał- tryptyk na blejtramie, część 3/ Original- triptych canvas part 3

Witam was wszystkich,
Dzisiaj czas na mój projekt i tym projektem zakończę moją serię 3 blejtramów, ktorą zatytuowałam, odpowiednio zresztą chyba, Tryptyk.
Ostatnia część tryptyku będzie w złocie, a do jego wykonania użyłam tekturek i MDF z trybikami od Snip-Art. Do tego dodałam jeszcze parę innych elementów, czarne gesso, złote pudry do embossingu i na zakończenie złoty wosk. Tak wygląda  mój blejtram:

Hello everybody,

Today it's time for my next project and with this one I am finishing my Triptych series.
Last part of this Triptych it's done in shades of gold and to create it I used chipboards and MDF with cogs from Snip-Art. I added few more embellishments, black gesso, some golden embossing powders and for final touches- golden wax. This is the end effect:











Użyłam: I used:





Dzięki za odwiedziny na blogu Snip-Art i miłego weekendu!

Thank you for stopping by and have a lovely weekend! 

Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz