poniedziałek, 12 listopada 2018

Magia Świąt / Magic of Christmas

Cześć!
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, więc czas już najwyższy za zabranie się za świąteczne prace. 
Na moją dzisiejszą inspirację w Snip Art, przygotowałam kartkę w kolorach szarości, niebieskiego i srebrze. Znajdziecie na niej sporo zimowych tekturek oraz maskę że śnieżynkami.
:)

Hello!
Christmas is coming soon, so it's the right time to create Christmas projects. 
For my inspiration to Snip Art, I prepared a card in the colors of gray, blue and silver. You will find on it a lot of Snip Art winter chipboards and a stencil with snowflakes.
 :)









 Użyłam: / I used:

tło ażur -  GWIAZDKI  Frosty Moments - dekory ze śnieżynkami 2szt. - zestaw #2 Magic Lights - Śnieżynki długie - 3szt.Mandalas Dreams - łapacz snów - KSIĘŻYC Magic Lights - Śnieżynki tło - stencil 15x15    

 Pozdrawiam / Greetings
:)

4 komentarze:

  1. Genialna kartka! Bardzo mi się podoba jest rzeczywiście bardzo zimowa! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, nastrojowa kartka, aż mi sie śniegu zachciało i tej bieli za oknem rozjaśniającej mrok :) super!

    OdpowiedzUsuń