czwartek, 21 lutego 2019

Czekoladownik / A chocolate box

Witajcie,

na dziś przygotowałem kartkę, która zamiast życzeń kryje odrobinę słodyczy - czekoladownik. 

Hello,

for today's inspiration I prepared a card, which has something sweet inside instead of wishes - a chocolate box.


Bazę ozdobiłem kompozycją zrobioną z kilku tekturowych ozdobników z piórkami oraz owalnej ramki z kolekcji "Chlapać każdy może". Ramkę pokryłem białym kolorem za pomocą embossingu na gorąco. Na koniec dodałem mały napis "love" pokolorowany tuszem i pokryty warstwą glossy accent.

The base I decorated with composition which I've made with few chipboards - arrows with feathers, and oval frame from "Chlapać każdy może" collection. The frame I covered white color - I used a white embossing powder. At the end I glued a small word "love", which I colored with pink ink and I covered with glossy accent.





Kieszonkę na czekoladę ozdobiłem ramką, którą powiększyłem za pomocą dekoru przeciętego na pół. Embossing na gorąco pozwolił na ukrycie miejsca połączenia wszystkich części.

The pocket for chocolate I decorated with frame, which I increased with the two part of decor. Embossing allowed to hide the connection of all parts.



Produkty: / Products:








Uściski,

Hugs,

Dawid


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz