czwartek, 28 lutego 2019

''love'' Layout by Sandra Bernard

Witajcie!
W końcu dostałam moją paczkę i już nie mogłam się doczekać by użyć moich nowych zabawek. Najbardziej lubię tworzyć layoutu, więc zrobiłam jeden też dla Was. Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój pierwszy oficjalny post dla SnipArt.

Zaczęłam od nałożenia mediów w tle. Następnie dodałam piękną Mandalę#2. Uwielbiam łączyć tekturki, które pozornie nie są do warstwowania stworzone. Pokolorowałam tło jednej z tekturek by była wyraźniejsza i nakleiłam na nią drugą część. 
Użyłam też elementów ozdobnych by uzyskać efekt opadania. Tekturki lekko wytuszowałam na brzegach.
Na koniec dodałam tytuł "love"

A teraz przejdźmy do zdjęć...

Hi gang!! 
I finally get my parcel and I couldn't wait to use my news precious. 
I'm a layout maker, so I made this for you. Hope you like my fist post with SnipArt.

I started to put some mediums on my background. Then, I added the gorgeous Madala #2. I love putting together chipbpards that aren't necessarily made to be. So, I color the background piece of the other chipboard to get a better focus and I put the other part on the top.
I also used some ornaments to make a fall effect. I added some ink on the edges to increase the chipboards forms.
to finish, I called my layout, Love .

let's see...








I used:





thanks a lot












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz