sobota, 25 maja 2019

Kartki interaktywne / Interactive cards

Dzień dobry,
przygotowałam dwie karteczki z shaker box'ami. W pierwszej kartce postanowiłam wykorzystać ramkę z kolekcji Wandering Ivy. Na jej wierzchu, pośrodku przykleiłam malego motyl i całość udekorowałam gęsto kwiatami, z myślą o pięknej wiośnie.W drugiej kartce wykorzystalam ramkę w postaci balona. Bujając w obłokach postawiłam na niebieskie papiery i kwiaty. Jak Wam się podoba takie wykorzystanie shaker boxów? 

Hello,
I share with you two cards with shaker box. In first one I decided to use Wandering Ivy shaker box frame. In the center I put little butterfly on the top of the frame, I decorated everything with lots of flowers. In second card I used baloon shaker frame. Thinking about flying in the sky I used blue papers and flowers. What do you think about such  idea?

 











Wykorzystałam / I used


Miłego dnia / Have a nice day!
Buziole / Hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz