sobota, 23 maja 2015

Album dla chrześniaka

Na szczęście kończy się już moja pracowita sobota. Po raz pierwszy robiłam album jako pamiątka na osiemnastkę od chrzestnego dla chrześniaka. Znalazło się w nim kilkanaście charakterystycznych dla młodego chłopaka zdjęć, trochę myśli, życzenia i trzy skrytki na banknoty :)

Całość  powstała z najnowszej kolekcji Galerii Papieru Piękny Umysł i SnipArtowych wycinanek.
Specjalnie, na potrzebę tego albumu powstało kilka nowości jak: 
- cytat - Szczęście to ra­dość z te­go, co stało się naszym udziałem
- cytat - Jak to się stało, że już zleciało tyle lat beztroski, szalonej  młodości…  
- wycinanki geodezja

Prawdopodobnie trafią do regularnej sprzedaży, bo skoro były mi potrzebne, to może jeszcze komuś się przydadzą ;)

 Poniżej fotki albumu i wybranych stron :)




















Dobrnęliście do końca!

W pracy wykorzystałam m.in.:

Powstała dzisiaj jeszcze jedna praca, ale to następnym razem :)
Ja idę spać, a Wam życzę spokojnej niedzieli.
Pozdrawiam

2 komentarze: