poniedziałek, 25 maja 2015

Różany ShadowBox

Tak jak wspomniałam w moim ostatnim poście, w sobotę powstała jeszcze jedna praca - imieninowy shadowbox.
Długo nie mogłam przekonać się do papierków Galerii Papieru Kolorowa Łąka. Jest to jedna z nielicznych galeriowych kolekcji, która do mnie nie przemawiała.. aż do momentu, kiedy dostałam to zdjęcie do oscrapowania. Jak tylko zobaczyłam sukienkę na fotografii, od razu miałam pomysł na pracę..  a efekty mojego twórczego przebłysku przedstawiam poniżej ;)





W pracy wykorzystałam:

Pozdrawiam i przypominam o trwającym wyzwaniu, w którym można zgarnąć bon na zakupy w SnipArtowym sklepie :)

2 komentarze:

  1. Tak tak idealnie się zgrało !!!!!!!!!! Wyszło tak jakby osoba wiedziała jaką kieckę ubrać:) ....ale nadal wole twój styl kolorystyczny .....i nie zapomnę tej twej pracy związanej z tańcem :) fiolety .....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie! Łączka i deseczki zgrane idealnie :)

    OdpowiedzUsuń