środa, 28 marca 2018

Wielkanoc w stylu vintage / Vintage Easter card

Cześć!
Wielkanoc już za chwilę, wiec nie wypada mi pokazać Wam innej pracy, niż Wielkanocną.
Żeby nie było jednak tak standardowo, na moją dzisiejszą inspirację w Snip Art, przygotowałam nietypową kartkę Wielkanocną.
Widzicie dlaczego jest nietypowa?
Tak! Zgadliście - jest to kartka w stylu vintage.
Upchnęłam na niej całe mnóstwo tekturek Sni Art.
Poszukacie?
;)

Hi!
We have Easter in a moment, so there can't be missing Easter projects! For today I have for you atypical Easter card. Can you notice why it is atypical?
Yes! You guess - it's is in vintage style with a lot of Snip Art chipboards!
Can you find them all?





 Użyłam: / I used:
Ramka "wiosna" - OWAL Kępki trawy - 3 szt. Zajączki - 10szt.Ornament #3 6szt.  
Pozdrawiam
Greet

1 komentarz: