piątek, 23 marca 2018

Czarne serce /Black heart

Hej dzis projeck z ciemnej strony mocy . Przygotowałam serducho napakowane miksem rożnych tekturek I ozdób.  Ten projekt długo służył mi za projekt testowy trafiały na niego wszelkie dekoracje i testowałam na nim techniki. w końcu był tak zamazany ze tylko ciemna strony mocy mogla pomóc wiec zamalowałam go na ciemno i za pomocą woskowania metalicznymi woskami podkreśliłam wszystkie elementy .

Today black heart. Black is one of my favorite everyday colors . I do not use it so often in my works so I decided to to give it a try . This heart was for long time my test me projects I tested some techniques new media and effects and after all it didn't look so nice. I decided to make one last thing with this one as I didn't want to waste it and it helped me so much for some time so I painted black and added some vaxes on top to bring back all textures to life .




Snipart products:
  Mandalas Dreams - serwetka XXL  Mandalas Dreams - Mandala #2   Magic Lights - Girlanda z kryształów, długa - 2szt.  Magic Lights - Girlanda z kryształów, mała - 4szt.   Beauty in the Dark - róże ażurowe - tło  Industrial Factory - trybiki - MDF

2 komentarze:

  1. Lovely project. Great that you made the efforts to save it . It looks amazing !!! Thanks for sharing !! Hugs from Monica ... ��Spain

    OdpowiedzUsuń