piątek, 9 marca 2018

Blue love/ Miłosc w niebieskościach

Bardzo dawno nie robi lam nic romantycznego i mnie jakoś tak ruszyło na blejtram. Użyłam kolekcji Mandala dreams i Magic light.  Na tej pracy eksperymentowałam trochę z brokatowymi pudrami do embossingu ale efekty ciężko złapać na zdjęciu .
Tło wykonałam akwarelami a zarówno kompozycje jak i jej elementy bogato osypałam brokatem. Najbardziej lubię bezbarwny mieniący  bo zawsze pasuje i fajnie podkreśla delikatne aspekty pracy.

Today - romantic canvas. I used here Mandala dreams and magic lights collections from SnipArt.  And tooooon of glitter. My favorite one is iridescent clear  . It compliments all kinds of softer loos and sparkle like magic. It goes very good with magic lights embellishments  they look like real crystals :)




supply list :
  Magic Lights - Girlanda z kryształów, długa - 2szt.  Magic Lights - Kryształki - stencil 15x15  Mandalas Dreams - łapacz snów - KOŁO  napis "dreams come true" 1szt. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz