wtorek, 24 kwietnia 2018

Perfect - czarny blejtram - kurs / Black canvas - tutorial

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam wykorzystać mała, czarną tablicę malarską, o wielkości 10cm x 10cm, która od jakiegoś czasu leży na biurku i czeka na swoją kolej... 
Umieściłam na niej kilka tekturek Snip Art, a co później z nimi zrobiłam, dowiecie się z mojego video-kursu.
Zapraszam!

Hi everyone!
TOday I decided to used little, black canvas size 10x10 cm, that I got while ago...
I put on it some SnipArt chipboard, and what I did next you will find out from TUTORIAL at the end of the post!
You are very WELCOME to create with me!






 Video-kurs:
Video-tutorial:

Użyłam: / I used:
 Serwetka 9,5 Ramka z koronką #5 Industrial Factory - śruby i wkręty - MDF Up In The Air - Róża wiatrów - zestaw 3szt. Zestaw napisów "PERFECT" - DUŻY
Pozdrawiam
 Greet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz