środa, 4 kwietnia 2018

The Best Friends Tag

Czy wiecie, że kartoniki z paczuszek po różnych produktach (kwiatach, naklejkach, dżetach) świetnie nadadzą się na taga! Skleiłam dwa ze sobą i tak powstała poniższa praca. Pokryłam gesso i rozpoczęłam zabawę!

Paczuszka piórek była planowana do wykorzystania przy świątecznych projektach, ale jednak nie doszło to do skutku. Pomyślałam więc, że świetnie nadadzą się do taga. Zarówno pióra jak i sam napis pokryłam białą akrylową farbą

The backing cards from the product package will become perfect tags!
I've just glued two together for a steadier tag. Prepair it with gesso and start play. 

A package of feathers was planned for a easter project, but never get used, so I thought they will fit this tag just perfect instead. Both Feathers and words are painted with white acrylic. 






Products used: 

 

Hugs Lisa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz