wtorek, 17 kwietnia 2018

Grając na wiolonczeli - KURS / Playing the Violin - TUTORIAL

Witajcie,
grałam na wiolonczeli w moim pokoju skrapowym już od jakiegoś czasu, OK może nie do końca grałam, ale mocno z nią walczyłam ;) i dekorowałam :D A przy tym świetnie się bawiłam.
Wiolonczela wykonana jest z MDFu i była mega łatwa do złożenia. W sklepie możecie ją również znaleźć w postaci zwykłej tekturki, ale jest zdecydowanie mniejszego rozmiaru.
A na koniec zostawiłam najlepsze - na końcu posta znajdziecie video kurs na jej wykonanie!
Udanej zabawy!

Hi!
I've been playing the violin in my craft room for a few days. OK, not playing maybe, but painting and decorating - lol. It has been lots of fun. 

The Violin is made in MDF and it was super easy to put the parts together. You'll find it in the shop in chipboard too, but then in smaller sizes.

In the end of this post you'll find a video of the process - enjoy!













Materials used:

 
 


Hugs Lisa




1 komentarz: