sobota, 9 czerwca 2018

Morze- strona w art journalu / The Sea- art journal page

Cześć

Dzisiejszy projekt to projekt wakacyjny:) I choć do wakacji jeszcze zostało troszkę czasu, nie mogłam się powstrzymać mając w rękach nową kolekcję szablonów i tekturek- Tropical Adventure. Kolekcja jest prześliczna i jest w czym wybierać :) Moja praca została stworzona przy użyciu jako bazy szablonu zachodzącego nad morzem słońca. Do odbicia szablonu użyłam tuszy Distress Oxides ponieważ ślicznie się ze sobą mieszają. Poza paroma dodatkami i kilkoma odbitymi stemplami, dołożyłam piękną tekturkę w kształcie ramki i wyembosowałam ją trochę na czarno a trochę pokryłam metalową folią w kolorze miedzi. Tak oto wygląda gotowy projekt:

Hello,

Today's project is all about summer holidays:) Even though holidays are not here yet, I could not restrain myself from using the new collection of chipboards and stencils Tropical Adventure. Collection is really beautiful and the choice is wast:) My page was created while using as a base  stencil with the image of sunset at sea. To transfer this image onto my page I used Distress Oxides inks as they blend together perfectly. Apart from few other embellishments and few stamps, I added also this gorgeous round chipboard frame. I embossed it in black and some part of it I covered slightly with copper metal foil. This is the finished project:










Użyłam/ Products used:







Do zobaczenia wkrótce! See you soon!

Asia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz