wtorek, 19 czerwca 2018

Sea stories / Morskie opowieści

Hej, dziś przygotowałam dla was krótki kurs, jak wykonać mediową stronę z mnóstwem tekstury. Wykorzystałam dwa koniki morskie oraz napisy z kolekcji Tropical Adventure.

Hi, today I have for you a short step by step with a mixed media page with lots of textures. I used two seahorses and words from Tropical Adventure collection.






Mam nadzieję, ze wam się spodoba i skorzystacie z moich podpowiedzi :)
I hope you'll like it and use some of my clues ;)

-------------------------------------------

Na początu pokryłam kartkę grubą warstwą białego gesso i sztywnym pędzlem stworzyłam wzory.
First of all I covered all of the page with a thick layer of a white gesso and made some patterns using a rigid brush.


 Później dodałam trochę piasku i zmieszałam go z gesso.
After that, I added some sand and mixed it with the gesso.


Teraz czas na moją ulubioną część - zabawę z kolorami! Jedyne co musicie zrobić, to dodawać kolor po kolorze, aż uzyskacie upragniony efekt.
Now it's time for my favourite part of the process - playing with colours! All you have to do is add colour by colour until you achieve the efect you want.


Użyłam również czarnego gesso i jeszcze więcej kolorów.
I used some black gesso and even more colours :)


Ostatnim krokiem było pomalowanie i przyklejenie tych pięknych tekturek.
The last step was to paint and glue to the page these beautiful chipboards.



Products used:
Tropical Adventure - Napisy ENG - zestaw Tropical Adventure - Koniki morskie / Seahorses - zestaw

hugs,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz